annanordlund

2008-12-07
14:44:14

frusen!
Imorse när jag vaknade var det 20 minusgrader ute och 13 plusgrader i husvagnen, jag trodde jag skulle dö! Jag var så igentäppt i näsan och halsen och frös som en gnu! Som tur är så har vi köpt gasol nu och det börjar ordna upp sig lite.

Vi har varit runt i Hamra och på Eriksgården och hämtat ut blad om deras nyårssupé. Det  lutar nog åt Eriksgården som åtminstone verkar ha ätbar mat på deras supé . Jag tycker personligen inte att Hamras rentunga låter lockande :P
Så nu ska vi bara höra runt hur många som vill med och sedan boka :) Ska bli så mysigt att fira nyår i fjälls för andra året i rad, detta kan bli en bra tradition :)

Snart kommer J och hämtar oss, julskyltning nere på byn idag :) Ska in och se om det blir till att köpa en hjälm :)
Sen ska vi plocka ihop i husvagnen och ha en myssöndag, min buss går kl 6 från Funäs imorrn på morgonen. Börjar kl 14 så det passar bra :)

Tack för denna helg älskling! Har det så jäkla underbart med dig! Nästa helg ska vi baka pepparkakor :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: