annanordlund

2008-12-11
10:45:15

Förkylningskorkad.
Idag känner jag mig helt lost i huvudet. Som om tankarna bara åker vilse. Sitter och kollar på kartongen med digitalboxen som älsklingen ville att jag skulle plocka ihop.. Det finns en beskrivning på allt som ska ligga i lådan men jag får liksom inte ihop det. Förkylningskorkad kallar jag det.

Inatt sov jag otroligt värdelöst. Vaknade hur många gånger som helst och när klockan ringde vid 9 så var jag helt död och snoozade till 10. Kan egentligen sova längre om jag vill, men jag känner att jag vill vara lite ledig innan jag åker till jobbet. Förhoppningsvis så hinner älsklingen hem och kan skjutsa mig till jobbet! Det hade varit mysigt! Har saknat honom! :D

Jobbar 14-22.30 + natten tills kl 9 imorgon. Känns jättedrygt när jag vet att älsklingen är hemma! Men men :)

Nu ska jag försöka få ihop den där jäkla lådan och sedan ska jag plocka iordning här, det behövs :) Känns knappt som att jag är hemma på veckorna, men på nåt vis lyckas jag ändå stöka ner.

Nä som sagt, p0ff.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: