annanordlund

2008-12-30
18:57:26

Fjälls
Godkväll. Tiden springer förbi i fruktansvärd fart!
Det fick vi verkligen uppleva igår när vi var i Östersund och skulle bara ta en titt på mellandagsrean och sedan komma iväg till Funäsdalen i bra tid, åtminstone när det var ljust.

Strax efter kl 18 kom vi iväg. Men så är det alltid med oss!
Vi tog en visit i Hedeviken när vi ändå åkte förbi, där blev vi sittandes en stund och pratade och åt gigantiskt god lakritschoklad! Mycket trevligt!
Älsklingen blev bjuden på en öl så jag fick köra sista biten, men det gjorde då inget :)

När vi kom upp till husvagnen var det ca 7 plusgrader inne i den. Helt hopplöst kallt! Men vi drog igång gasolen och lite värmeljus så gick det bra :) Vi satt till sena natten och löste korsord tillsammans, det var mysigt!

Idag har jag varit med på första skoterturen och jag kan redan känna träningsvärken komma.. kommer att se ut som en full gamling på detta nyår också, stapplandes fram. Men det blir ett rejält träningspass som desutom är så jäkla kul!
Jag körde en bit hem också, jag börjar osäker men innan vi kommit hem så är jag uppe i den dubbla hastigheten :) Känns kul att älsklingen desutom tycker att jag är duktig :)

Nä nu ska vi göra baguetter till mat, sedan kommer älsklingens bror och hans flickvän upp och gör oss sällskap.
Imorgon ska vi på Eriksgården och äta matbuffé, ska bli gott! Gott nytt år på er imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: