annanordlund

2008-12-02
10:23:07

December
Shit vad tiden går fort, redan december! Inne på en ny jobbvecka, men jag har semester v.52 till mitten av v.2. Ska bli så skönt!
Har känt mig halvkrasslig nu i två dagar, värre än vanligt, jag hoppas att en rejäl förkylning bryter ut snart så jag blir av med detta :)

I helgen julpyntade vi. Köpte en ljusgardin med stjärnor i till vardagsrummet, en svart adventsstjärna till sovrummet och en ljusstake i ek till köket. Passade otroligt fint till vårat ekbord med ekstolar :)

I fredags var jag bjuden på tjejmiddag med S och M. Jättemysigt med grekisk sallad, kött och pommes och vin såklart:)
Sedan bestämdes det att vi skulle iväg på förfest och sedan krogen, så jag ringde älsklingen och han kom in till stan till oss och följde med. Hade en jättetrevlig kväll verkligen! Jag får se till att bjuda igen snart :)

I lördags tog vi det bara lugnt, låg i soffan på kvällen och tittade på Wall:E som förresten är världens sötaste film! :)

Vi funderar på att åka till funäsdalen antingen nu i helgen eller nästa. Beror lite på hur krångligt det blir att hämta snöskotern i Ljusdal och hur sjuk jag blir. Men det skulle vara jättemysigt att vara i husvagnen i helgen.

Alla julklappar förutom en inköpta, riktigt skönt må jag säga! Så att lönen inte går åt till annat ;)

Beställde den översta klänningen i inlägget nedan, tack till er som hjälpte mig att välja :)

Nu ska jag ta mig en mugg the och varva ner lite tills jag ska jobba igen kl 14.00. Hörs och ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: