annanordlund

2008-12-12
16:54:43

Äntligen helg!
Ramlade in i lägenheten kl 9 imorse toktrött och kröp ner brevid älsklingen :) Vi sov till kl 13.00. Galet! Men när vi båda är krassliga så är det inte så konstigt.

Älsklingen är ute på stan och tittar på julklapp åt mig, jag är jättenyfiken som alltid! Han frågade om det var okej att jag bara fick en julklapp, vilket det är, men det gör mig bara mer nyfiken!

Jag har donat lite här hemma, gjort pajdeg och så. Vi tänkte äta kycklingpaj ikväll, baka pepparkakor och muffins, dricka lite vin och se på idolfinalen :) Sen imorgon blir det nog stan en runda förhoppningsvis med söta N :) sen ska älsklingen laga middag till mig :) Jag har tur jag!

Bara en vecka kvar till semester! Underbart!
Trevlig helg på er allihopa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: