annanordlund

2008-12-14
12:58:38

3:e advent
Nu är det bara en helg kvar, sen är det jul!

Älsklingen ligger klistrad i soffan framför nyaste call of duty spelet, men det unnar jag honom :)
Snart ska vi gå till tvättstugan och sen ska vi nog röja upp här lite om han inte ramlar tillbaka till soffan vill säga :P

Igår fick jag underbar mat! Inbakad fläskfilé med vitlökssmör, rödlök och sparris. Klyftpotatis med färsk dill och bearnaisesås :D Han är så grymt duktig!

R och M kom över en sväng och lånade lite saker, deras flyttlass går imorgon och lite saker behöver de för att överleva tills fredagen :)

Idag åker älsklingen hem till ljusdal och ska jobba :/ Med andra ord så ska bilen packas idag och inte på fredag som vi planerat. :/ Får se om vi får plats med allt, kläder och julklappar :) Jag har bokat tåg, dom var skitdyra! :( Så jag kommer inte hem förrän lördag kväll :/ Tråkigt, men så är det..

Nä tvättstugan var det ja.. glad 3:e advent på er allihopa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: