annanordlund

2008-08-29
14:08:31

Underbara glasögon!
Jag har nu hämtat dem! :D

De är helt underbara! Har även ett par andra glasögon som jag ska jobba i. Helt vanliga med smala bågar men inga bågar runt glasen precis som på DG glasögonen. Så jäkla nöjd!

Jobbveckan har gått kanon! Har sovit två nätter och det har gått bra, sover bra där. Mycket spännande jobb, längtar nästan tills på måndag! :)

Nu är vi i Ljusdal, jag slutade kl 9 imorse så då åkte vi direkt hem. Ska på Elvis föreställningen ikväll. Imorn ska vi till Rödmyra en sväng, sen ska vi på 2 kalas på kvällen. Ska bli roligt! :)

Sen på söndag ska jag till Stenegård med mamma och farmor. 820 40 är vinnaren i postkodmiljonären, dvs hela Järvsö som har en lott har vunnit. Minst 10.000:- stod det i tidningen. Ska bli spännande!
Erik får åka på 1-års kalas och representera oss båda då jag inte kommer att hinna :/

Men men, nu ska jag nog lägga mig i sängen och ta det lite lugnt :) Men måste bara berätta att vi har beställt en soffa!

Helt underbar och gigantisk!

Ha det så bra nu allihopa! :)

Kommentarer:
#1: Majja

Snygga glajjer! Vi ses på söndag då iaf;) Synd bara att man inte äger en egen lott ... attans!

2008-08-29 @ 18:35:45
#2: Wayne

Wow! Den som ändå hade en sån soffa!

2008-09-13 @ 00:45:16
#3: Mischa

Fin blogg =)

2008-09-13 @ 00:49:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: