annanordlund

2008-08-11
12:59:12

Förlåt förlåt förlåt!
Det är inte meningen att strunta i att skriva så här, men jag har jobbat satan, jag sitter dessutom inte så mycket vid datorn hemma hos Erik. Men inga ursäkter är bra ursäkter som vanligt..

Lite om vad som hänt sen sist :

Jag och älsklingen rastade husvagnen en helg i Rasbacken, utanför Föne. Ingen el, regn och yatzy. Maja var också med och älskade tallmon och med blöta och skitiga tassar hoppade hon glatt runt i husvagnen. Vi hade en egen tallmo i husvagnen.
Men det var mysigt, men jag vet ärligt talat inte om jag överlever mer än en helg utan el.. :)

Vi börjar nu förstå på riktigt att vi ska flytta. På fredag bär flyttlasset norröver. Dock så har vi inte så mycket möbler som behövs flyttas. Har lackat om en tv-bänk och ska sätta dit nya handtag, bild kommer sen. Ska även titta på en lägenhet på fredag, hoppas att den är fin. Har en etta i 2:hand som vi får hyra ett tag, men hur länge vi står ut i en etta är frågan.  Förhoppningsvis har vi en 2:a i september.

Jag har köpt mig en cykelhjälm! Shit, en sån har jag inte använt på åratal, men jag kände att jag behövde en. Jag tänkte nämligen cykla en massa i Östersund till snön lägger sig, vilket inte är så jäkla långt borta verkar det som.

Jag har äntligen "semester" på en vecka. Känns underbart! Ska klippa mig idag och dona lite. Funderar på att måla färdigt bron hemma också, hade varit skönt att få det gjort.

Men men, nu väntar duschen. Hej hopp!

FÖRÄLSKELSE = Moto Boy - Blue Motorbike

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: