annanordlund

2008-08-22
17:31:29

Finally?
Okej, vet inte om jag vågar säga det ännu, men jag tror faktiskt att det är löst med lägenhet :D Får se till veckan, bara formalia och sånt kvar nu, men det kan fortfarande gå fel. Så håll tummarna! Kanske till och med kan lägga ut bild på planlösning ;)

Idag har vi fått träffa ungdomarna för första gången, det är detta jag gått och väntat på sedan jag fick jobbet. Jag kan inte säga annat än att jag verkligen längtar tills måndag då jag börjar första passet! Fyfasiken va roligt vi ska ha nu! :)

Älsklingen har varit otroligt duktig idag och lagat matlådor, dock sov han när jag skyndade hem en sväng vid 11-tiden ;P Men det är han värd, och det är också någonting som jag vill göra i helgen! Sanslöst vad trött man är när man får så många nya intryck hela dagarna. Perception gör en trött!

Trevlig helg! Jag är faktiskt ledig på helgerna ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: